Výstava Karel 2017-08KlokArt 2017-08Ediční plánl 2017H2Kniha měsíce 2017-08Listování se Zvířetem

Výstava Karel 2017-08KlokArt 2017-08Ediční plánl 2017H2Kniha měsíce 2017-08Listování se Zvířetem
BONUSY PRO VÁS
ČASOPISY SLEVY 30 – 70%
Hrajeme si s Filipem 8

Hrajeme si s Filipem 8

Vaše cena s DPH
109 Kč 98 Kč
Ušetříte
Dostupnost
Rozebráno


Přihlaste se a nechte si hlídat dostupnost


Autor
Podtitul
Přemýšlíme a doplňujeme
Překladatel
Vaňková, Hana
Ilustrátor
Penner, Angelika
Nakladatel
Portál
ISBN
80-7367-007-0
Počet stran / vazba
80 / Brožovaná
Rok vydání
2005
Kód
23303201
EAN
9788073670078
Obálka v tiskové kvalitě


Blok se čtyřiceti vytrhávacími listy obsahuje odborně připravené náměty k rozvoji pozornosti a rozlišování, jako jsou například obrázky k hledání detailů, dokreslování, poznávání souvislostí, doplňování logických řad a další rozmanité úkoly, jejichž řešení zlepšuje pozornost, rozšiřuje poznání a procvičuje logické myšlení. Postupně vycházejí další pracovní bloky Hrajeme si s Filipem. Každý z nich je zaměřen na určité důležité dovednosti. Děti v předškolním věku se tak hravou formou připraví na zvýšené požadavky ve škole, menší školáci si během prvních let školní docházky mohou pocvičit své schopnosti. Publikace je určena dětem od 4 do 7 let a uvítají ji jak rodiče těchto dětí, tak učitelky mateřských škol a prvních tříd škol základních.

Angelika Penner: Hrajeme si s Filipem 7 a 8
Poznáváme a kreslíme, přemýšlíme a doplňujeme
Zkuste se zeptat svého předškoláka, co dnes dělal ve školce. Možná se dozvíte, že modeloval nebo maloval, třeba také cvičil a určitě si hrál. Většina úkolů, které je předškolní dítě schopno splnit, by měla mít formu hry. A tak si může hrát a přitom poznávat svět kolem nás, může si hrát a přitom počítat.
Pracovní bloky Hrajeme si s Filipem asi nemusím dlouze představovat. Jejich autorka Angelika Penner v nich dětem nabízí zábavná cvičení, která jim pomohou rozvinout schopnost koncentrace, zvládnout prvky písma, získat představu o počtu (více, méně, stejně), orientovat se v prostoru, všímat si detailů…Všechny tyto dovednosti (a jistě i mnohé další) děti potřebují k tomu, aby úspěšně zvládly nároky školy. Další pokračování oblíbených pracovních bloků, Hrajeme si s Filipem VII a VIII, je opět určeno především předškolákům.

Hrajeme si s Filipem VII má v podtitulu heslo „poznáváme a kreslíme“. Děti mají za úkol vybarvovat obrázky podle určitých kritérií, např. vybarvit všechna zvířátka, která mají čtyři nohy. Autorka zařadila i úkoly, v nichž se děti setkají s velkými písmeny, nejde však o výuku čtení. Děti by se měly seznámit s tvary písmen a najít stejná písmena (spojit je nebo je vybarvit stejnou barvou).

Hrajeme si s Filipem VIII je zaměřeno na hledání logických souvislostí a zákonitostí. Děti mají najít rozdíly mezi obrázky, správně vyřešit bludiště nebo objevit chybějící detail v obrázku. I když nám dospělým budou možná úkoly připadat triviální, děti s nimi často mohou zápolit-je pro ně složité orientovat se v různých tvarech a hledat souvislosti.

Hrajeme si s Filipem VII a VIII určitě potěší a pobaví všechny zvídavé předškoláky. Opět bych je doporučila i dětem, které již chodí do školy a mají problémy se zvládáním čtení a psaní, a také dětem s opožděním rozumového vývoje.


Mgr. Marie Těthalová