Kniha měsíce 2017-11Člověk a jeho symbolyPoslušnost vůči autoritě30 - 70 % slevy 2017-11Den D v e-shopu 2017-11

Kniha měsíce 2017-11Člověk a jeho symbolyPoslušnost vůči autoritě30 - 70 % slevy 2017-11Den D v e-shopu 2017-11
BONUSY PRO VÁS
ČASOPISY SLEVY 30 – 70 %
Jak být šťastný od 9 do 5

Jak být šťastný od 9 do 5

Vaše cena s DPH
220 Kč 176 Kč
Ušetříte
Dostupnost
Skladem

Košík

Autor
Nakladatel
Barrister&Principal
ISBN
978-80-7485-102-5
Počet stran / vazba
208 / Brožovaná
Rok vydání
2016
Kód
61130038
EAN
9788074851025


Pro mnohé z nás je pracovní život příliš náročný, stresující a nijak nás netěší. Něco by se s tím mělo udělat! Pojďme to změnit. Zažívat v práci štěstí není žádný luxus – je to základ! Lidé už dávno přišli na to, že když milují svou práci, jsou mnohem produktivnější, výkonnější, kreativnější a mají větší motivaci. Také jejich soukromý život je najednou šťastnější. Je také jisté, že šťastné firmy, plné šťastných zaměstnanců, jsou efektivnější, úspěšnější a dosahují větších zisků než jejich „nešťastní“ konkurenti. Ať už jste zaměstnanec nebo manažer, nováček nebo pracovní veterán, ať už pracujete v malé firmě, velké korporaci nebo ve veřejném sektoru, tato kniha vás chce naučit, jak být v práci šťastnější. Nabízí vám: – Teorii, jak být v práci šťastnější, na čem je toto štěstí založeno a co pro ně musíme udělat. Co nás vlastně v práci činí šťastnými a co působí přesně opačně. – Jednoduché a efektivní příklady z praxe, jak se stát kreativnějším a zlepšit pracovní život i prostředí sobě, svým kolegům a celé firmě. – Jak v sobě najít energii a jak ji vložit do plánu být šťastný tady a teď. Šťastní zaměstnanci, manažeři, zákazníci a dodavatelé tvoří ten nejlepší tým. Udělají větší kus práce, mají skvělé nápady a vytvářejí větší hodnoty. Kniha, kterou teď držíte v ruce, byla přeložena do devíti jazyků včetně čínštiny, španělštiny či vietnamštiny a nyní vychází také česky. Alexander Kjerulf založil v Kodani společnost Woohoo inc., ve které pracuje jako Chief Happiness Officer, a je dlouhodobě jednou ze světově nejznámějších osobností, které se věnují tématu štěstí v práci. Píše o něm články, knihy, vystupuje na konferencích a organizuje workshopy ve více než třiceti zemích světa. Mezi jeho klienty patří společnosti jako Hilton, Microsoft, LEGO, IKEA, SHELL, HP nebo IBM. Původní profesí je IT inženýr, který spoluzaložil úspěšnou dánskou IT firmu Enterprise Systems.

  • Nejsou k dispozici