logo - APEK

Masová média

Autor
Podtitul2., přepracované vydání
NakladatelPortál
ISBN978-80-262-0743-6
Kód21107202
EAN9788026207436
Počet stran / vazba392 / Pevná
Rok vydání2015
Cena555 Kč 500 Kč
Ušetříte10% / 56 Kč
Skladem




AnotaceUkázkyOdborné recenzeČtenářské recenzeDalší informace

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům.
Prof. PhDr. Jan Jirák je proděkanem Fakulty sociálních věd UK v Praze. Doc. PhDr. Barbara Köpplová přednáší na Fakultě sociálních věd UK v Praze. V nakladatelství Portál vyšla jejich společná kniha Média s společnost (2007).

Také jako e-kniha


Další knihy autoraDalší formáty knihyPodobné knihyZákazníci také kupují