Kniha měsíce 2017-10Herkules na zámkuVýstava Karel 2017-10

Kniha měsíce 2017-10Herkules na zámkuVýstava Karel 2017-10
BONUSY PRO VÁS
ČASOPISY SLEVY 30 – 70 %
Agenda Setting

Agenda Setting

Vaše cena s DPH
349 Kč 314 Kč
Ušetříte
Dostupnost
Skladem

Košík

Autor
Podtitul
Nastolování agendy; masová média a veřejné mínění
Překladatel
Kačer, Tomáš; Nečas, Vlastimil
Nakladatel
Portál
ISBN
978-80-7367-591-2
Počet stran / vazba
256 / Brožovaná
Rok vydání
2009
Kód
21306901
EAN
9788073675912
Obálka v tiskové kvalitě


Kniha představuje jeden ze základních konceptů současných mediálních studií, který navazuje na myšlenky klasika mediálních teorií W. Lippmana. Někdy až neomezená moc médií a její účinky na publikum se odvíjejí především od toho, jaká témata ve své agendě vybírají jako ústřední a jaké mínění si o nich vytváří veřejnost. Otázka zní, proč vyzvedávají převážně tzv. černou kroniku a negativní zprávy a nepřispívají spíše k diferencované politické orientaci a zasvěcenému názoru veřejnosti. Autor je zakladatelem teorií týkajících se konceptu agenda setting. Ve své knize shrnuje stovky mediálních výzkumů na toto téma a kritickým způsobem se zabývá prameny a dopadem agendy nastolované médii. Kniha je určena studentům mediálních studií, politologie a sociologie.
Maxwell McCombs vyučuje žurnalistiku na University of Texas v Austinu. Spolu s Donaldem Shawem zavedl roku 1968 termín agenda setting do mediálních studií a na toto téma publikoval řadu studií.