logo - APEK
Zobrazit všechny produkty Média a komunikaceSlovník mediální komunikace

Slovník mediální komunikace

Autor
NakladatelPortál
ISBN80-7178-926-7
Kód21600901
EAN9788071789260
Počet stran / vazba328 / Pevná
Rok vydání2004
Cena485 Kč 437 Kč
Ušetříte10% / 49 Kč
Skladem




AnotaceUkázkyOdborné recenzeČtenářské recenzeDalší informace

Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti.
Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky.


Další knihy autoraDalší formáty knihyPodobné knihyZákazníci také kupují
  • Nejsou k dispozici