KlokArt 2017-0630 - 70 % slevy 2017_06Výstava Karel 2017-06Kniha měsíce 2017-06Tuhej Tulipán

KlokArt 2017-0630 - 70 % slevy 2017_06Výstava Karel 2017-06Kniha měsíce 2017-06Tuhej Tulipán
BONUSY PRO VÁS
ČASOPISY SLEVY 30 – 70%
Úvod do teorie masové komunikace

Úvod do teorie masové komunikace

Vaše cena s DPH
745 Kč 671 Kč
Ušetříte
Dostupnost
Skladem

Košík

Autor
Podtitul
Čtvrté, rozšířené a přepracované vydání
Překladatel
Loupová, Hana
Ilustrátor
Huptych, Miroslav-koláž
Nakladatel
Portál
ISBN
978-80-7367-574-5
Počet stran / vazba
640 / Pevná
Rok vydání
2009
Kód
21101005
EAN
9788073675745
Obálka v tiskové kvalitě


Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe.
Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.
Z obsahu: Teorie médií, pojmy a modely, masová komunikace a kultura, mediální struktury a instituce, produkce mediální kultury, účinky médií na jedince a společnost.

  • Nejsou k dispozici