Kniha měsíce 2018-08ŠPL 26 Už se těším do školyGenetická metoda čtení 2018-08Ediční plán 2018H2

Kniha měsíce 2018-08ŠPL 26 Už se těším do školyGenetická metoda čtení 2018-08Ediční plán 2018H2
BONUSY PRO VÁS
ČASOPISY SLEVY 30 – 70 %
Základy marketingu

Základy marketingu

Vaše cena s DPH
298 Kč 268 Kč
Ušetříte
Dostupnost
Skladem

Košík

Autor
Nakladatel
Grada
ISBN
978-80-247-5869-5
Počet stran / vazba
288 / Brožovaná
Rok vydání
2017
Kód
61132885
EAN
9788024758695


Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost­?

  • Nejsou k dispozici