Smyslem tohoto sešitu je pomoci dětem orientovat se lépe ve vnímání času a prostoru. V tomto věku si děti utvářejí a upevňují představu pojmů včera, dnes a zítra, ráno v poledne, večer, na jaře, v létě, na podzim, v zimě. Tato publikace jim pomůže pochopit příběhy v chronologické návaznosti tak, jak se za sebou udály. Úkoly pomohou dětem i s ukotvením sebe sama v prostoru – pravolevé orientaci, určování první či poslední v řadě, chápání řádu a číselné osy, řádku, sloupečku, ale i ve vnímání řádu a plánování, v ujištění že vše má logický řád a své místo. Když se děti v tomto směru začnou orientovat, stane se jejich život přehlednější, jistější a svým způsobem \"uhlazenější\" a \"uklizený\". Tím vedeme děti nepřímo i k plánování aktivit, času, činností. Sešit obsahuje 40 pracovních listů se cvičeními. Úlohy jsou koncipovány tak, aby se zároveň zapojilo co nejvíce smyslů a rozvíjela se jemná motorika i grafomotorika. Autorka shrnuje své poznatky posbírané během 20leté praxe s dětmi v rámci percepčně-motorického přípravného kurzu, který provozuje ve dvanácti mateřských školách. Pracovní listy obsažené v jednotlivých sešitech slouží k nácviku činností, na něž je potřeba se u dětí zaměřovat. Jedná se o úlohy, se kterými mají děti v posledním ročníku školky ještě potíž, a je tedy potřeba více času na jejich stimulaci, a to i v domácím prostředí. Sešit doplňují hravé ilustrace Libora Drobného, známého českého výtvarníka, malíře a ilustrátora dětské literatury. Pro děti 5-7 let, ideální jako prevence specifických poruch učení.
Omlouváme se, ale tyto webové stránky nejsou optimalizovány pro tento prohlížeč. Použijte prosím aktuální verzi prohlížeče Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, popř. Safari.