Obchodní podmínky

Vymezení pojmů
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Objednávkový proces
Cena zboží
Způsoby platby
Dodací podmínky
Zrušení objednávky, odstoupení od smlouvy
Reklamace a její uplatnění
Záruční a reklamační podmínky
Ochrana osobních údajů
Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
Závěrečná ustanovení

(formulář pro odstoupení od kupní smlouvy)

Obchodní podmínky

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí při nákupu v internetovém obchodě http://obchod.portal.cz, provozovaném obchodní společností Portál, s.r.o., Klapkova 2, Praha 8, 182 00, IČO: 49623354, DIČ: CZ49623354, registrována v OR u MS v Praze pod spisovou značkou oddíl C, vložka 24697 ze dne 1.1.1991.

Obchodní podmínky jsou součástí uzavřené kupní smlouvy a upravují vztahy mezi Portál, s.r.o., jakožto prodávajícím, na jedné straně a kupujícím na straně druhé. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami jinými zákony, které upravují vztahy mezi podnikateli navzájem.

Vymezení pojmů

  • Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně podnikatel a to i v případě, že je uzavírána distančním způsobem.
  • Prodávajícím je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
  • Kupující se označuje jako zákazník. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem, a kupující, který spotřebitelem není.
  • Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
  • Kupující, který není spotřebitelem (dále jen “kupující nikoli spotřebitel“), je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti a která nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento smluvní vztah se řídí obecně závaznými právními předpisy upravujícími vztah mezi podnikateli navzájem.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  •  Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu http://obchod.portal.cz jsou závazné. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami, jejichž součástí je i reklamační řád (viz níže část Záruční a reklamační řád).
  • Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
  • K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář (veškeré formulářem předepsané údaje a náležitosti) a objednávku odešle.
  • Návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena okamžikem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem v podobě potvrzujícího mailu. Přílohou tohoto souhlasu je aktuální znění podmínek prodávajícího. Kupující by si měl potvrzující email uschovat (nevymazat), a to po dobu platnosti záruky, neboť může sloužit jako důkaz v případě rozporů ohledně obsahu obchodních podmínek. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
  • Informace o jednotlivých krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek. Kupující má vždy možnost před vlastním odesláním objednávky tuto zkontrolovat a případně ji opravit. Před potvrzením objednávky je kupující vždy informován o celkové a konečné částce k úhradě.
  • Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce.
  • Prodejce se zavazuje vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na adresu uvedenou v objednávce kupujícího do pěti pracovních dnů od přijetí objednávky, nebo od přijetí platby na náš účet v případě platby převodem. Pokud kupující uvede do poznámky delší dodací lhůtu, je závazná tato dodací lhůta.
  • Daňový doklad je v případě dopravy poštou přiložen k zásilce, při osobním odběru jej kupující obdrží osobně společně se zbožím, při zakoupení e-knihy je možno ho stáhnout ze zákaznického účtu (můj účet - seznam faktur).
  • Prodejce si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky kupujícího, pokud na objednávce prokazatelně chybí údaje nutné k úspěšnému vyřízení či odeslání objednávky. V případě platby na fakturu se čtrnáctidenní splatností (pouze knihovny) si prodávající vyhrazuje právo odložit vyřízení objednávky až do doby, kdy kupující uhradí všechny své dřívější nesplacené závazky, které má vůči prodávajícímu. Pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat a zaplatit závazně objednané zboží, prodávající má právo vyřizování dalších objednávek tohoto kupujícího pozastavit, případně odmítnout.
  • Objednané zboží si také můžete po příslušném označení v objednávkovém formuláři vyzvednout v našich knihkupectvích. Při osobním vyzvednutí expediční poplatek NEÚČTUJEME. Proces vyřizování vaší objednávky můžete po zaregistrování do obchodu sledovat v odkazu Historie objednávek.
  • Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
  • Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

Objednávkový proces

  • Kupující je povinen se před každým nákupem v internetovém obchodě Portál, buď přihlásit pomocí svého jména a hesla, nebo vyplnit pravdivé údaje při objednávání bez registrace. Kupující se zavazuje, že všechny údaje jím uvedené v registraci, či v údájích objednávky bez registrace jsou pravdivé a úplné. Kupující se zavazuje, že přihlašovací heslo a jméno nesdělí třetí osobě. Za případné zneužití přihlašovacího jména a hesla nenese prodávající odpovědnost.
  • Kupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou částku za objednané zboží včetně dopravného a dalších poplatků nutných k expedici zboží (viz Obchodní podmínky) uvedených v potvrzení objednávky. V případě, že kupující zvolil způsob platby předem převodem na bankovní účet, zavazuje se uhradit celkovou cenu objednávky do čtrnácti dnů od jejího vystavení. Pokud prodávající neobdrží platbu v této lhůtě, vyhrazuje si právo zrušit objednávku kupujícího.
  • Zákazník je oprávněn zrušit objednávku bez udání důvodu maximálně do 24 hod. od okamžiku objednání. Zrušení objednávky musí být provedeno písemně zasláním emailu na adresu eshop@portal.cz. Objednávky starší než 24 hod. jsou obvykle již expedované a z toho důvodu je nelze zrušit.

Cena zboží

Ceny jsou platné v době objednávky a jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit.
Akční ceny platí do vyprodání zásob při uvedení počtu kusů akčního zboží nebo po dobu časově určenou. Slevy zboží v akci, akční nabídky a případné osobní slevy nelze kombinovat a sčítat.
Kupující má možnost se před provedením objednávky seznámit se skutečností, po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti, a to na emailu eshop@portal.cz.

Způsoby platby

  • bankovním převodem
  • na dobírku (hotově při převzetí zboží)
  • platební kartou.

Námi nabízené platební metody nezpoplatňujeme.

Dodací podmínky

Knihy zasíláme prostřednictvím České pošty, Zásilkovny a společnosti DPD na adresu udanou nakupujícím. V případě nezastižení adresáta na udané adrese Česká pošta a společnost DPD skladuje zásilku sedm dní a poté ji vrací zpět prodávajícímu. V případě opakovaného doručení zásilky účtujeme znovu poštovné. Pokud si chcete objednat zboží hned, ale odeslat až později, napište tuto skutečnost do poznámky při dokončování objednávky.

Cena dodání (poštovné)

Vážení zákazníci nabízíme vám několik možností, jak převzít vaši objednávku.

Cena poštovného se odvíjí od zvoleného způsobu úhrady a hodnoty objednávky
Dopravce Způsob dopravy Hodnota objednávky pod 999,- Kč Hodnota objednávky nad 999,-Kč
Platba kartou on-line Platba předem na účet Platba dobírkou Platba dobírkou Ostatní platby
Česká Pošta Balík Do ruky 79,-Kč 79,-Kč 118,-Kč(79+39) 39,-Kč poštovné zdarma
Česká Pošta Balík Do Balíkovny 59,-Kč 59,-Kč 98,-Kč(59+39) 39,-Kč poštovné zdarma
Česká Pošta Balík Na poštu 69,-Kč 69,-Kč 108,-Kč(69+39) 39,-Kč poštovné zdarma
DPD DPD Pickup 59,-Kč 59,-Kč 98,-Kč(59+39) 39,-Kč poštovné zdarma
DPD Doručení na adresu 79,-Kč 79,-Kč 118,-Kč(79+39) 39,-Kč poštovné zdarma
Zásilkovna Doručení na výdejnu 59,-Kč 59,-Kč 98,-Kč(59+39) 39,-Kč poštovné zdarma

Česká Pošta - Balík do ruky (DR) - Doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu, a to již následující pracovní den po podání.
Česká Pošta - Balík na Poštu (NP) - Doručení balíku na vybranou poštu následující pracovní den po podání.
Česká Pošta - Balík do Balíkovny (DB) - Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou.

DPD - doručení na adresu - Doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu, a to již následující pracovní den.
DPD Pickup - Vyzvednutí balíku v síti poboček DPD Pickup.

Zásilkovna - Vyzvednutí balíku v síti poboček Zásilkovny.

Osobní odběr:

  • Na pobočce Klapkova:
    Knihkupectví Portál Praha 8
    Klapkova 2
    182 00 Praha 8
    tel.: 283 028 203(204)
    e-mail: obchod(zavináč)portal.cz

     Prodejní doba : Každý pracovní den od 10.00 do 17.00 hodin.

  • Na pobočce Jindřišská:
    Knihkupectví Portál Praha 1
    Jindřišská 30
    110 00 Praha 1
    tel./fax: 224 213 415
    e-mail: knpraha(zavináč)portal.cz

    Prodejní doba : Každý pracovní den od 9.00 do 18.00 hodin.

U osobních odběrů neúčtujeme expediční poplatek!


Stažení z profilu uživatele:

V případě nákupu e-knih je potřeba se zaregistrovat. Zakoupené e-knihy si stáhnete v sekci Můj účet/Seznam zakoupených e-knih.

V e-shopu Portál můžete nakupovat jednou objednávkou současně e-knihy i jiné produkty (tištěné knihy, audioknihy, DVD). Pokud máte v objednávce e-knihu i jiný produkt, zvolte prosím jako způsob dopravy Poštou, DPD nebo Zásilkovnou. V případě, že si objednáváte knihy s volbou osobního odběru v našich kamenných knihkupectvích, nákup e-knih proveďte samostatnou objednávkou. E-kniha se vám i v těchto případech po připsání platby na účet Portálu objeví ke stažení v sekci Můj účet/Seznam zakoupených e-knih.

Obsahuje-li objednávka pouze e-knihy, při stažení z profilu uživatele neúčtujeme expediční poplatek!


Další obecné informace:

Při platbě převodem z účtu nebo platební kartou expedujeme zboží až po připsání platby na náš účet. Jako variabilní symbol platby použijte číslo objednávky. Číslo našeho účtu: 25306081/0100.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Dodací lhůta - Vaše objednávky vyřídíme nejpozději do 5 pracovních dnů od jejich odeslání.

Zasílání na Slovensko - Portál Slovakia - objednávky ze Slovenska přeposíláme našemu slovenskému partnerovi, který je vyřizuje podle svých možností v co nejkratším termínu.
Platba za zboží dodávané do SR je možná pouze na dobírku.
Poštovné platíte pouze za doručení v rámci Slovenska.
Více informací o vaší objednávce můžete také získat zde:
Portál Slovakia , PaedDr. Nadežda Čabiňáková, Horská 810, miestna časť Horný Slavkov, 059 91 Veľký Slavkov, pošta: 059 81 Dolný Smokovec, Slovenská republika, mobil: 00421 910 995 655, tel./fax: 00421 524 422 056, e-mail: portalslovakia@portalslovakia.sk http://www.portalslovakia.sk/

Žádná jiná omezení při dodání zboží, vyjma těch, které jsou uvedeny v sekci „Dodací podmínky“, neuplatňujeme.

Zrušení objednávky, odstoupení od smlouvy

Pokud se zákazník rozhodne objednávku z jakéhokoliv důvodu zrušit, je třeba, aby ihned informoval provozovatele obchodu (písemně, emailem nebo telefonicky) dříve, než bude zboží vyexpedováno. Objednávka je v takovém případě provozovatelem bezplatně stornována.

Kupující spotřebitel má podle § 1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu a bez jakékoli sankce! Formulář pro odstoupení od smlouvy najdete zde.

V případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží!

Zboží spotřebitel vrací pokud možno v neporušeném stavu a nejlépe v neporušeném obalu, a to na vlastní náklady nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. K zásilce musí být přiloženy veškeré dokumenty, a to včetně faktury (postačí kopie), nebo musí být vznik smlouvy jinak hodnověrně prokázán. Zákazník odešle vrácené zboží na adresu provozovatele. Prodávající vrátí kupujícímu již zaplacenou kupní cenu na jím udané číslo bankovního účtu či jinak na základě vzájemné dohody, a to nejpozději do 14 dnů od okamžiku odstoupení. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Po předání či prokázání odeslání vráceného zboží kupujícím, vrátí mu prodávající všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Jestliže spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Prodávající má nárok na úhradu za snížení hodnoty zboží, pokud došlo k jeho používání a částečnému opotřebení. Výše uvedená možnost odstoupení od smlouvy do 14 dnů se podle § 1837 občanského zákoníku nevztahuje:

  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
  • na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
  • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
  • na dodávku novin, periodik a časopisů, spočívajících ve hře nebo loterii.

Odstoupení od smlouvy (stejně tak vracené zboží) zašlete na adresu:
Portál, s.r.o., Klapkova 2, 182 00 Praha 8.

Zboží objednané na e-shopu, u něhož byl zvolen osobní odběr, je rezervováno k vyzvednutí na naší kamenné pobočce. Jelikož je možno si toto zboží před zakoupením na pobočce prohlédnout, nevztahuje se na něj možnost vrácení bez udání důvodu. Je však možné ho do 14 dní od zakoupení vyměnit přímo na pobočce za jiné zboží.

Jakost zboží při převzetí kupujícím od prodávajícího

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

  1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly
  2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí
  3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze
  4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti
  5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Projeví-li se vada v průběhu 12 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

Práva kupujícího při nesplnění jakosti při převzetí:

Není-li neúměrné k povaze vady, právo

  • na dodání nové věci
  • na výměnu součástí
  • od smlouvy odstoupit, není-li možné dodat novou věc, respektive vyměnit její součást, nebo při opakovaném výskytu vady po opravě či větším počtu vad, nemůže-li věc řádně užívat.

Je-li to neúměrné k povaze vady, právo na bezplatné odstranění vady. Ve všech případech potom právo na přiměřenou slevu.

Vady, které se na zboží vyskytnou v době 24 měsíců od převzetí

 Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Právo z vady se nevztahuje na následující případy:

  • Zboží bylo poškozeno nevhodným, nebo neodborným zacházením.
  • Zboží bylo poškozeno přírodními živly.
  • Zboží bylo prodáno za nižší cenu pro vadu,
  • zboží bylo poškozeno běžným opotřebením.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud před převzetím o vadě věděl.

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Při výměně zboží neběží nová záruka.

Reklamace a její uplatnění

V případě, že se v průběhu 24 měsíců od převzetí zboží vyskytne na tomto zboží vada, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění práva z vady tato práva:

  • jde-li o nepodstatné porušení smlouvy, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • jde-li o podstatné porušení smlouvy bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží, právo na opravu, právo na přiměřenou slevu, nebo právo odstoupit od kupní smlouvy.

V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s reklamací. V případě neoprávněné reklamace je prodávající povinen vydat písemné odůvodnění tohoto zamítnutí a zároveň spotřebitel nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně.

Záruční a reklamační řád

Pokud není uvedeno jinak, poskytujeme na zboží záruční lhůtu 24 měsíců od okamžiku převzetí zboží kupujícím. Při reklamaci je nutné uvést důvod reklamace (popis závady) a zřetelně vadu označit. Reklamované zboží zašlete prodejci včetně kopie dokladu vystaveného prodejcem. Dopravu zboží zpět k prodejci hradí zákazník. Zboží zaslané dobírkou nebude převzato.

Reklamované zboží zasílejte na adresu: Portál, s.r.o., Klapkova 2, 182 00 Praha 8. Na zásilku uveďte „Reklamace e - shop“.

Kupující může podat reklamaci:

  • Emailem: zašle email na adresu eshop@portal.cz , do předmětu zprávy uveďte slovo „reklamace“.
  • Telefonicky: na telefonní číslo +420 283 028 205 (8.00 – 16.00 každý všední den).

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitějších případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. O výsledku reklamace vyrozumí prodávající kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamační protokol (potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje) je zaslán zákazníkovi emailem bezprostředně po přijetí reklamace. V případě osobního uplatnění je předán ihned.

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem písemně nedohodne na delší lhůtě. Při nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel stejná práva jako v případě podstatného porušení smlouvy. Doručení nového zboží v případě oprávněné reklamace hradí prodávající. Reklamace se nevztahují na námitky k obsahu knih.

Dále prodávající vydá bezodkladně po vyřízení reklamace spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. O vyřízení reklamace musí prodávající kupujícího informovat - do té doby se má za to, že reklamace vyřízena nebyla.

Spotřebitel se může se svou stížností obrátit na:

APEK - asociace pro elektronickou komerci jejíž jsme členem: http://www.apek.cz/

ČOI - Česká obchodní inspekce: http://www.coi.cz

Platforma pro řešení sporů on-line: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

S účinností od 1.2.2016 má spotřebitel právo využít tzv. mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Subjektem mimosoudního řízení je v případě internetového obchodu Česká obchodní inspekce!

Ochrana osobních údajů

Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o kupní smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu:Informace o zpracování osobních údajů

Registrace v internetovém obchodě

Registrace v internetovém obchodě znamená pro kupujícího především zjednodušení stávajících i budoucích nákupů, zjednodušení užívání ostatních rubrik webu a může přinést uživateli zákaznické výhody.

  • Po přihlášení má kupující možnost sledovat historii svých objednávek.
  • Zákazník má možnost získat individuální slevy vycházející z množství a hodnoty jeho dosavadních uskutečněných objednávek (viz Věrnostní program).
  • Při dalších nákupech nemusí své kontaktní údaje již znovu vyplňovat, stačí se jen přihlásit.
  • V diskusním fóru či diskusních příspěvcích k jednotlivým produktům není třeba vyplňovat jméno a adresu, stačí napsat text a odeslat.
  • Kupující může být prostřednictvím e-mailu pravidelně informován o novinkách, akcích e-shopu a zajímavostech z ostatních rubrik webu, a to na základě jeho přání a odsouhlasení v rámci registrace nebo přímo po odeslání svého e-mailu prostřednictvím služby Zasílání novinek e-mailem. V případě přání zákazníka je možné toto zasílání kdykoliv zrušit prostřednictvím kontaktů uvedených na webových stránkách internetového obchodu nebo odpovědí na došlý e-mail.
  • Zadané údaje budou ve smyslu zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů zpracovány po dobu 5 let.

Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu:Souhlas se zpracováním osobních údajů
Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

Závěrečná ustanovení

 Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí zněním obchodních podmínek, které je platné a účinné v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

Tyto obchodní podmínky, jejichž součástí je i reklamační řád, nabývají účinnosti dne 1.1.2019 Změny obchodních podmínek a reklamačního řádu jsou vyhrazeny.