Informace o stavu vaší objednávky naleznete na odkazu, který je v potvrzujícím mailu objednávky (Aktuální stav Vaší objednávky můžete sledovat „zde“).
Pokud byla kniha objednána přes Zásilkovnu, lze využít služby „reklamační asistent“ – napište nám na eshop@portal.cz a my vám poskytneme informace o této službě. V ostatních případech, prosím, vracenou knihu dobře zabalte a s průvodním dopisem nám ji odešlete na: Portál, s.r.o., Klapkova 1828/2a, Praha 8, 182 00.
Prosím, zašlete nám mail na eshop@portal.cz s přiloženou fotografií poškozené knihy a my vám napíšeme informace, jak naložit s poškozenou knihou.
Dodatečně lze zaplatit prostřednictvím odkazu z potvrzovacího mailu objednávky (Aktuální stav Vaší objednávky můžete sledovat „zde“). Po kliknutí na tento odkaz se dostanete do detailu objednávky, kde je možný druhý pokus zaplacení platební kartou – klikněte na zelené tlačítko „ZAPLATIT ONLINE“.
E-kniha se Vám po připsání platby na účet Portálu objeví ke stažení v sekci Můj účet/Seznam zakoupených e-knih. Zde si vyberte formát e-knihy (e-pub, mobi nebo pdf), který Vám vyhovuje.
Nabízíme platbu kartou, na dobírku, převodem na účet. Při osobním vyzvednutí v knihkupectví lze platit hotově/kartou při vyzvednutí.
Informace o způsobech dopravy a expedičním poplatku najdete zde.
Objednávku na našem e-shopu s platbou na fakturu umožňujeme pouze státním institucím. Prosím, postupujte takto: zvolte platbu na dobírku (následně změníme na platbu na fakturu) a do poznámky před odesláním napište „žádám platbu na fakturu“.
Do zahraniční knihy bohužel nezasíláme. Slovenští zákazníci mohou využít služby našeho obchodního zastoupení na Slovensku: https://www.portalslovakia.sk.
Volejte Po - Pá: 8 - 16
Pište