Vyhledávání
Hledat
Rozšířené vyhledávání
Přihlašovací jméno
Heslo
Přihlásit
Registrace
Zapomenuté heslo
Košík (Prázdný)
Přejít do košíku
Trampota, Tomáš; Vojtěchovská, Martina
Portál, 2010
365 Kč292 Kč
Akce 20 %Rozebráno
Přihlaste se a nechte si hlídat dostupnost
Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur).PhDr. Tomáš Trampota, Ph.D., je vědeckým pracovníkem Centra mediálních studí FSV UK, přednáší zde analýzu mediálních obsahů a sociologii zpravodajství, analýzu médií pak na VOŠP.PhDr. Martina Vojtěchovská je zástupkyní šéfredaktora odborného týdeníku Marketing & Media.
Autor:Trampota, Tomáš; Vojtěchovská, Martina
Nakladatel:Portál
ISBN:978-80-7367-683-4
Počet stran / vazba:296 / Brožovaná
Rok vydání:2010
Kód:21307101
EAN:9788073676834
Obálka v tiskové kvalitě:Stáhnout
Kniha také k vypůjčení v elektronické podobě na Flexibookstore.cz
Giddens, Anthony
315 Kč252 Kč
Drulák, Petr a kol.
345 Kč276 Kč
Montessori, Maria
399 Kč319 Kč
SklademAkce 20 %
Jirák, Jan; Köpplová, Barbara
555 Kč444 Kč
Kratochvíl, Petr; Drulák, Petr
495 Kč396 Kč
Adler, Alfred
339 Kč271 Kč
Paprotny, Thorsten
299 Kč239 Kč
Fromm, Erich
269 Kč215 Kč
379 Kč303 Kč
McQuail, Denis
745 Kč596 Kč