Vyhledávání
Hledat
Rozšířené vyhledávání
Přihlašovací jméno
Heslo
Přihlásit
Registrace
Zapomenuté heslo
Košík (Prázdný)
Přejít do košíku
McQuail, Denis
Portál, 2009
745 Kč596 Kč
Akce 20 %Rozebráno
Přihlaste se a nechte si hlídat dostupnost
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe.Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.Z obsahu: Teorie médií, pojmy a modely, masová komunikace a kultura, mediální struktury a instituce, produkce mediální kultury, účinky médií na jedince a společnost.
Autor:McQuail, Denis
Podtitul:Čtvrté, rozšířené a přepracované vydání
Překladatel:Loupová, Hana
Ilustrátor:Huptych, Miroslav-koláž
Nakladatel:Portál
ISBN:978-80-7367-574-5
Počet stran / vazba:640 / Pevná
Rok vydání:2009
Kód:21101005
EAN:9788073675745
Obálka v tiskové kvalitě:Stáhnout
Mead, George Herbert
365 Kč292 Kč
SklademAkce 20 %
Goffman, Erving
449 Kč359 Kč
Eichler, Jan
397 Kč317 Kč
Piaget, Jean; Inhelder, Bärbel
275 Kč220 Kč
Cole, Peter
255 Kč204 Kč
Maturana, Humberto R.; Varela, Francisco J.
375 Kč300 Kč
Alberich, Emilio; Dřímal, Ludvík
249 Kč199 Kč
Drulák, Petr a kol.
345 Kč276 Kč
Freud, Sigmund
Fromm, Erich
385 Kč308 Kč