Vyhledávání
Hledat
Rozšířené vyhledávání
Přihlašovací jméno
Heslo
Přihlásit
Registrace
Zapomenuté heslo
Košík (Prázdný)
Přejít do košíku
McQuail, Denis
Portál, 2009
745 Kč633 Kč
Skladem
plusminusPřidat do košíku
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe.Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.Z obsahu: Teorie médií, pojmy a modely, masová komunikace a kultura, mediální struktury a instituce, produkce mediální kultury, účinky médií na jedince a společnost.
Autor:McQuail, Denis
Podtitul:Čtvrté, rozšířené a přepracované vydání
Překladatel:Loupová, Hana
Ilustrátor:Huptych, Miroslav-koláž
Nakladatel:Portál
ISBN:978-80-7367-574-5
Počet stran / vazba:640 / Pevná
Rok vydání:2009
Kód:21101005
EAN:9788073675745
Obálka v tiskové kvalitě:Stáhnout
Soukup, Václav
599 Kč509 Kč
Barša, Pavel; Císař, Ondřej
Rozebráno
Fromm, Erich
385 Kč327 Kč
Giddens, Anthony
315 Kč268 Kč
McRobbie, Angle
329 Kč280 Kč
Montessori, Maria
379 Kč322 Kč
Rogers, Carl R.
319 Kč271 Kč
van Gennep, Arnold
369 Kč314 Kč
Montouseeé, Mare; Renouard, Gilles
417 Kč354 Kč