Úvod do teorie masové komunikace

Úvod do teorie masové komunikace

McQuail, Denis

Portál, 2009

745 Kč633 Kč

Skladem

plusminusPřidat do košíku

Anotace

Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe.
Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.
Z obsahu: Teorie médií, pojmy a modely, masová komunikace a kultura, mediální struktury a instituce, produkce mediální kultury, účinky médií na jedince a společnost.

Bibliografické údaje

  • Autor:

  • Podtitul:Čtvrté, rozšířené a přepracované vydání

  • Překladatel:Loupová, Hana

  • Ilustrátor:Huptych, Miroslav-koláž

  • Nakladatel:Portál

  • ISBN:978-80-7367-574-5

  • Počet stran / vazba:640 / Pevná

  • Rok vydání:2009

  • Kód:21101005

  • EAN:9788073675745

  • Obálka v tiskové kvalitě:Stáhnout

Čtenářské recenze

  • OBJEDNÁVKY KNIH KNIHKUPECTVÍ

    telefon:
    283 028 202

    provozní doba:
    8.00 – 16.00 hod.
    (každý všední den)

  • OBJEDNÁVKY KNIH JEDNOTLIVCI A ORGANIZACE

    telefon:
    283 028 203
    283 028 204

    provozní doba:
    9.00 – 18.00 hod.
    (každý všední den)

  • REKLAMACE A DOTAZY E-SHOP

    telefon / e-mail:
    283 028 205
    kanclir@portal.cz

    provozní doba:
    8.00 – 16.00 hod.
    (každý všední den)