Autoři knihy vycházejí z opakovaných výzkumů implementace informačních a komunikačních technologií do společnosti a z aktuálních výzkumů využívání elektronických médií, počítače a internetu ve vzdělávání. Mapují nejen vývoj informační společnosti, ale také naznačují, kam by se měla zaměřit pozornost pedagogů a výchovných pracovníků, kteří se zabývají využitím nových informačních technologií při výuce a ve vzdělávání. Kniha je příspěvkem k oboru mediální pedagogika, který patří v informační a "učící se" společnosti k nejdůležitějším odvětvím moderní pedagogiky.
Ocení ji učitelé všech stupňů škol, pracovníci v oblasti celoživotního vzdělávání, studenti informatiky, společensko-vědních disciplín a pedagogických fakult, pracovníci v oblasti knihovnictví a každý, kdo se zajímá o proměny společnosti pod vlivem nových informačních a komunikačních technologií.
Omlouváme se, ale tyto webové stránky nejsou optimalizovány pro tento prohlížeč. Použijte prosím aktuální verzi prohlížeče Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, popř. Safari.