O potřebě změn ve školství po roce 1989 takřka nikdo nepochyboval
Kniha vychází z empirických výzkumů a analyzuje klíčové reformní tendence v oblasti primárního vzdělávání v posledním desetiletí. Ukazuje, jak se změnilo pojetí školy jako celku, cíle jednotlivých vzdělávacích oblastí i každodenní život školy (proměny v oblasti metod a strategií výuky, komunikace a klimatu ve třídě, způsobů hodnocení žáků apod.). Pozornost věnuje i alternativním a inovativním přístupům ke vzdělávání a hodnocení mladších žáků, otázkám integrace žáků s postižením apod.
Doc. Dr. Vladimíra Spilková, vedoucí katedry primární pedagogiky na PedF UK v Praze, se dlouhodobě zabývá otázkou transformace primární školy.
Omlouváme se, ale tyto webové stránky nejsou optimalizovány pro tento prohlížeč. Použijte prosím aktuální verzi prohlížeče Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, popř. Safari.