O čem je kniha Uvádění začínajících učitelů mateřských škol?
Nová monografie Uvádění začínajících učitelů do praxe mateřských škol cílí na problematiku podpory začínajících učitelů mateřských škol. Právě tomuto tématu nebyl věnovaný žádný výzkum. Stejně jako další typy škol nemají ani ty mateřské žádnou oporu pro uvádění začínajících učitelů v zákonných či metodických dokumentech.
O autorech
Syslová, Zora
Zora Syslová působí na Katedře primární pedagogiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Zaměřuje se na předškolní pedagogiku, pedagogickou diagnostiku a pedagogickou praxi se studenty. Dříve pracovala jako učitelka, následně ředitelka MŠ. Jako spoluautorka se podílela na těchto publikacích z Portálu: Pedagogická diagnostika v MŠ, Individualizace v mateřské škole a Autoevaluace v mateřské škole.
Omlouváme se, ale tyto webové stránky nejsou optimalizovány pro tento prohlížeč. Použijte prosím aktuální verzi prohlížeče Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, popř. Safari.