V dnešní technologiemi prosycené době, kdy je možné bez námahy a digitálně reprodukovat téměř cokoliv, všichni dychtíme vytvořit si svou vlastní jedinečnou osobnost, svou vlastní na míru padnoucí personu, abychom vynikli a byli viděni. Ve světě stále většího individualismu se stává normou "branding" neboli aktivní definování sebe sama. Tento fenomén však není nový. Na stránkách knihy Self-Made nám Tara Isabella Burton ukazuje, jak jsme dospěli až k tomuto okamžiku urputného osobního brandingu. V řadě chronologických životopisných esejů o slavných (a neslavných) "sebetvůrcích" v moderním západním světě, od osvícenství přes renesanci až k modernímu kapitalismu a nynějšímu věku masových médií, Burton zkoumá teorie a síly, které stojí za naší nekonečnou potřebou vytvářet sebe samé. Prostřednictvím barvitě vykreslených osobností a poutavé směsi kulturních a historických komentářů se dozvídáme, jak taková osobní značka vlastně přišla na svět - od da Vinciho po Kardashianky.
Omlouváme se, ale tyto webové stránky nejsou optimalizovány pro tento prohlížeč. Použijte prosím aktuální verzi prohlížeče Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, popř. Safari.