Umění přátelského řešení konfliktů

Tištěná kniha (2009)

0 % 1 recenze

220 Kč

259 Kč −15 %, ušetříte 39 Kč

Dodání 1-2 dny

Doprava od 59 Kč Možnosti dopravy Od 1 000 Kč doprava zdarma

Tištěná kniha (2009)

Autor
Tanja, Baum
Překladatel
Patočka, Petr
Počet stran
192
Vazba
Brožovaná
Rok vydání
2009
Typ produktu
Tištěná kniha
Kód
12307201
EAN
9788073675257
Nakladatelství
Portál
Obálka v tiskové kvalitě
Stáhnout obálku

O knize  

Konfliktním situacím jsme vystaveni neustále a snad v každé životní oblasti – ať již se jedná o špatnou obsluhu v restauraci, o napětí na pracovišti nebo o neuspokojivé osobní situace. Autorka v této knize nabízí čtenáři své mnohaleté zkušenosti, jak zacházet se spory a konflikty konstruktivním způsobem, který vede k řešení přijatelnému pro všechny zúčastněné – a to jak v profesní, tak v osobní oblasti. Množství příkladů a podnětů má čtenáři pomoci pochopit povahu konfliktů a možnosti, jak s nimi v každodenním životě zacházet. Knihu ocení čtenáři se zájmem o zdokonalení vlastních sociálních dovedností a také pracovníci ve vedoucích a manažerských pozicích. T. Baum pracuje jako poradkyně, má mnohaletou zkušenost v oblasti personalistiky ve firmách v německy mluvící oblasti.

O autorovi

Tanja, Baum

Recenze (1)

  • Datum 19. 5. 2017

    Jak řešit konflikty - Kateřina Lenka Tetivová
    https://lenkat.signaly.cz/1702/jak-resit-konflikty

    Konfliktním situacím jsme vystaveni neustále a snad v každé životní oblasti – ať již se jedná o špatnou obsluhu v restauraci, o napětí na pracovišti nebo o neuspokojivé osobní situace. Velmi bolestné až zničující bývají konflikty v církevním společenství, kde stále chybí povědomí o zásadách správné komunikace a panuje přesvědčení, že se všichni musí na sebe usmívat. Některé konflikty propukají náhle, jiné vznikají plíživě. Ale vždy lze rozeznat několik stupňů, postupnou gradaci. Konflikt může vzniknout také uvnitř nás a pak se přenášet na nicnetušící okolí.

    Autorka knihy pracuje jako poradkyně, má mnohaletou zkušenost v oblasti personalistiky ve firmách v německy mluvící oblasti. Nabízí čtenáři své mnohaleté zkušenosti, jak zacházet se spory a konflikty konstruktivním způsobem, který vede k řešení přijatelnému pro všechny zúčastněné – a to jak v profesní, tak v osobní oblasti.

    Množství příkladů a podnětů má čtenáři pomoci pochopit povahu konfliktů a možnosti, jak s nimi v každodenním životě zacházet. Neměly by se řešit útokem, agresí, ale ani útěkem, vytěsněním, namlouváním si, že žádný konflikt neexistuje. Za konfliktem bývá vždy nějaká neuspokojená potřeba - nedostatek respektu a uznání, zásah do svobody a sebeurčení, pocit nejistoty a ztráta bezpečí. Obvykle řešíme symptom, spouštěč, nikoliv skutečnou příčinu. Pak se divíme, že i přes naši dobře míněnou snahu napětí roste, až dojde k eskalaci.

    Knihu ocení čtenáři se zájmem o zdokonalení vlastních sociálních dovedností a také pracovníci ve vedoucích a manažerských pozicích. Mohou ji využít i vedoucí různých duchovních, křesťanských a církevních společenství, i když se obávám, že zrovna k nim se nedostane.

    Přečíst celou recezi Zavřít