Umění přátelského řešení konfliktů

Umění přátelského řešení konfliktů

Tanja, Baum

Portál, 2009

259 Kč220 Kč

Skladem

plusminusPřidat do košíku

Anotace

Konfliktním situacím jsme vystaveni neustále a snad v každé životní oblasti – ať již se jedná o špatnou obsluhu v restauraci, o napětí na pracovišti nebo o neuspokojivé osobní situace. Autorka v této knize nabízí čtenáři své mnohaleté zkušenosti, jak zacházet se spory a konflikty konstruktivním způsobem, který vede k řešení přijatelnému pro všechny zúčastněné – a to jak v profesní, tak v osobní oblasti. Množství příkladů a podnětů má čtenáři pomoci pochopit povahu konfliktů a možnosti, jak s nimi v každodenním životě zacházet. Knihu ocení čtenáři se zájmem o zdokonalení vlastních sociálních dovedností a také pracovníci ve vedoucích a manažerských pozicích.

T. Baum pracuje jako poradkyně, má mnohaletou zkušenost v oblasti personalistiky ve firmách v německy mluvící oblasti.

Bibliografické údaje

  • Autor:

  • Překladatel:Patočka, Petr

  • Nakladatel:Portál

  • ISBN:978-80-7367-525-7

  • Počet stran / vazba:192 / Brožovaná

  • Rok vydání:2009

  • Kód:12307201

  • EAN:9788073675257

  • Obálka v tiskové kvalitě:Stáhnout

Čtenářské recenze

  • Jak řešit konflikty - Kateřina Lenka Tetivová
    https://lenkat.signaly.cz/1702/jak-resit-konflikty

    Konfliktním situacím jsme vystaveni neustále a snad v každé životní oblasti – ať již se jedná o špatnou obsluhu v restauraci, o napětí na pracovišti nebo o neuspokojivé osobní situace. Velmi bolestné až zničující bývají konflikty v církevním společenství, kde stále chybí povědomí o zásadách správné komunikace a panuje přesvědčení, že se všichni musí na sebe usmívat. Některé konflikty propukají náhle, jiné vznikají plíživě. Ale vždy lze rozeznat několik stupňů, postupnou gradaci. Konflikt může vzniknout také uvnitř nás a pak se přenášet na nicnetušící okolí.

    Autorka knihy pracuje jako poradkyně, má mnohaletou zkušenost v oblasti personalistiky ve firmách v německy mluvící oblasti. Nabízí čtenáři své mnohaleté zkušenosti, jak zacházet se spory a konflikty konstruktivním způsobem, který vede k řešení přijatelnému pro všechny zúčastněné – a to jak v profesní, tak v osobní oblasti.

    Množství příkladů a podnětů má čtenáři pomoci pochopit povahu konfliktů a možnosti, jak s nimi v každodenním životě zacházet. Neměly by se řešit útokem, agresí, ale ani útěkem, vytěsněním, namlouváním si, že žádný konflikt neexistuje. Za konfliktem bývá vždy nějaká neuspokojená potřeba - nedostatek respektu a uznání, zásah do svobody a sebeurčení, pocit nejistoty a ztráta bezpečí. Obvykle řešíme symptom, spouštěč, nikoliv skutečnou příčinu. Pak se divíme, že i přes naši dobře míněnou snahu napětí roste, až dojde k eskalaci.

    Knihu ocení čtenáři se zájmem o zdokonalení vlastních sociálních dovedností a také pracovníci ve vedoucích a manažerských pozicích. Mohou ji využít i vedoucí různých duchovních, křesťanských a církevních společenství, i když se obávám, že zrovna k nim se nedostane.

    - 19.05.2017

  • OBJEDNÁVKY KNIH KNIHKUPECTVÍ

    telefon:
    283 028 202

    provozní doba:
    8.00 – 16.00 hod.
    (každý všední den)

  • OBJEDNÁVKY KNIH JEDNOTLIVCI A ORGANIZACE

    telefon:
    283 028 203
    283 028 204

    provozní doba:
    9.00 – 18.00 hod.
    (každý všední den)

  • REKLAMACE A DOTAZY E-SHOP

    telefon / e-mail:
    283 028 205
    kanclir@portal.cz

    provozní doba:
    8.00 – 16.00 hod.
    (každý všední den)