Co je nového v médiích

Tištěná kniha (2022)

0 % 0 recenzí

224 Kč

280 Kč −20 %, ušetříte 56 Kč

Dodání 3-5 dní

Doprava od 59 Kč Možnosti dopravy Od 1 000 Kč doprava zdarma

Tištěná kniha (2022)

Počet stran
117
Vazba
Brožovaná
Rok vydání
2022
Typ produktu
Tištěná kniha
Kód
61204761
EAN
9788088383345
Nakladatelství
Nová Beseda

O knize  

Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí.

O autorovi

Struhárik, Filip