Metody výzkumu médií

Tištěná kniha (2010)

0 % 0 recenzí

310 Kč

365 Kč −15 %, ušetříte 55 Kč

Rozebráno

Doprava od 59 Kč Možnosti dopravy Od 1 000 Kč doprava zdarma

Tištěná kniha (2010)

Počet stran
296
Vazba
Brožovaná
Rok vydání
2010
Typ produktu
Tištěná kniha
Kód
21307101
EAN
9788073676834
Nakladatelství
Portál
Obálka v tiskové kvalitě
Stáhnout obálku

O knize  

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). PhDr. Tomáš Trampota, Ph.D., je vědeckým pracovníkem Centra mediálních studí FSV UK, přednáší zde analýzu mediálních obsahů a sociologii zpravodajství, analýzu médií pak na VOŠP. PhDr. Martina Vojtěchovská je zástupkyní šéfredaktora odborného týdeníku Marketing & Media.

O autorech

Trampota, Tomáš

Trampota, Tomáš

Všechny knihy autora

Vojtěchovská, Martina

Vojtěchovská, Martina

Všechny knihy autora