Čtvrté, rozšířené a přepracované vydání

Úvod do teorie masové komunikace

Tištěná kniha (2009)

0 % 0 recenzí

633 Kč

745 Kč −15 %, ušetříte 112 Kč

Rozebráno

Doprava od 59 Kč Možnosti dopravy Od 1 000 Kč doprava zdarma

Tištěná kniha (2009)

Překladatel
Loupová, Hana
Počet stran
640
Vazba
Vázaná
Rok vydání
2009
Typ produktu
Tištěná kniha
Kód
21101005
EAN
9788073675745
Nakladatelství
Portál
Obálka v tiskové kvalitě
Stáhnout obálku

O knize  

Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií. Z obsahu: Teorie médií, pojmy a modely, masová komunikace a kultura, mediální struktury a instituce, produkce mediální kultury, účinky médií na jedince a společnost.

O autorech

McQuail, Denis

McQuail, Denis

Všechny knihy autora

Huptych, Miroslav-koláž

Huptych, Miroslav-koláž

Všechny knihy autora