Kdo se směje, nepláče

Kdo se směje, nepláče

Mlčochová, Markéta

Portál, 2020

179 Kč152 Kč

Skladem

plusminusPřidat do košíku

Anotace

Kdo si hraje – nezlobí, kdo se směje – nepláče. A také si toho víc zapamatuje. Nejen faktické vědomosti jsou pro život důležité, ale časem oceňujeme hlavně ty, za které se známky nedávají: pomoc kamarádovi, pomoc slabšímu, umění bránit sebe i ostatní před nespravedlností, postavit se na správnou stranu. Kniha pomáhá v dětech rozvíjet sociální kompetence a to v podobě uvědomění si a pojmenování vlastních pocitů, ale i schopnosti vcítit se do druhého. Aby se zážitek ze čtení umocnil, nabízíme dětem v příloze pracovní listy, které mohou využít nejen paní učitelky mateřských škol, ale i rodiče či prarodiče.
Kniha obsahuje 12 pohádkových příběhů, na které navazují pracovní listy rozvíjející prostorovou orientaci, předmatematické dovednosti, serialitu, zvyšují předčtenářskou gramotnost, rozvíjí řeč a práci s kontextem a v neposlední řadě listy obsahují také grafomotorické a logopedické úkoly.
Markéta Mlčochová je učitelka na ZŠ, výchovná poradkyně a speciální pedagožka se specializací logopedie, psychopedie a etopedie. V Portále vydala ŠPL 1, 2, 3, 10, Neobyčejný rok předškoláka a Povídám, povídám pohádku.

Bibliografické údaje

  • Autor:

  • Podtitul:Práce s pohádkovými příběhy v mateřské škole

  • Ilustrátor:Koubská, Patricie

  • Nakladatel:Portál

  • ISBN:978-80-262-1641-4

  • Počet stran / vazba:72 / Brožovaná

  • Rok vydání:2020

  • Kód:23310801

  • EAN:9788026216414

  • Obálka v tiskové kvalitě:Stáhnout

Čtenářské recenze


  • Mlčochová, Markéta: Kdo se směje, nepláče - autor recenze: Žaneta Křížová

    http://vytvarna-vychova.cz/kdo-se-smeje-neplace/

    Pracovních listů není nikdy dost – kort když některé děti máme ve třídě víc let. To pak ti všímavější mohou reagovat, že už daný list kdysi dělaly. Navíc i já mám ráda, když mohu z čeho vybírat a nepředkládat každý rok stejné pracovní listy. Pohádky včetně pracovních listů jsou určené předškolákům, ale osloví i „středňáky“, kteří většinu z nich zvládnou a určitě je s nadšením ocení i děti 1. tříd. Kniha kromě pedagogů najde uplatnění i u rodičů předškoláků, kteří s nimi mohou procvičit vše, co by měly před nástupem do ZŠ zvládnout.

    Kniha je rozdělena do 12 kapitol jednoslovně avšak výstižně pojmenovaných (Jarní, Včelí, Zvířátková, Letní, Psí, Rybí, Podzimní, pavoučí, Kraví, Zimní, Stěhovavá, Sněmovací). Každá kapitola obsahuje pohádkový příběh na 1 – 1,5 stránky A4, dále náměty k povídání – ty se víceméně vztahují k 3 pracovním listům, které následují. U každého listu najdete zadání a v námětech k povídání jakým směrem ještě víc rozšířit znalosti prostřednictvím otázek, didaktických her. Publikace čítá celkem 36 pracovních listů v černobílém provedení ve formátu A4.

    Témata zcela nekorespondují se školním rokem. Pohádkové příběhy s názvem: Jarní, Letní, Podzimní, Zimní bude určitě vhodné využít v době, kdy děti seznamujeme s novým ročním obdobím. Další příběhy se týkají (vyjma: Sněmovací) konkrétních zvířat, takže bych doporučila kapitoly volit v době, kdy daná zvířata probíráte – na jaře zvolit Včelí, na podzim Stěhovací, Rybí při probírání domácích a hospodářských zvířat – Psí a Kraví, u ZOO – Zvířátková atd. Velkou výhodou je, že můžete dětem přečíst pouze pohádku, nebo jen použít libovolný pracovní list anebo čerpat inspiraci pro řízenou činnost z námětů k povídání.

    Pohádky vztahující se na roční období jsou odlišné od ostatních – příjemným dětských jazykem objasňují charakteristiku období. Zbytek tvoří zvířecí humorné pohádky – včelky si chtějí dát polední pauzu, psi si vybírají své páníčky, ryby loví rybáře, krávy hledají nového hospodáře, ale přesto autorka do textů zahrnula vzdělávací složku – jak se starat o pejsky, jak funguje život v úlu, co potřebují krávy, aby byly spokojené a mohly dojit víc mléka.

    Originálně vytvořené pracovní listy se zaměřují na zdokonalování širokého spektra dovedností – grafomotoriku, předmatematické dovednosti, předčtenářskou gramotnost, prostorovou orientaci, rozvoj řeči, fonematický sluch, časovou posloupnost, zrakové vnímání. U pracovních listů budou děti obtahovat linie, zakreslovat počet teček, řadit obrázky podle děje, přiřazovat k sobě dvojice, skládat puzzle, dokreslovat prvky do řady, vybarvovat list dle zadání nebo představy, zaškrtávat správnou volbu.

    Kniha má všestranné využití, bohatství nových nápadů a mě nezbývá zase nic jiného než vám ji vřele doporučit.

    autor recenze: Žaneta Křížová
    http://vytvarna-vychova.cz/kdo-se-smeje-neplace/

    - 15.03.2021


  • Mlčochová, Markéta: Kdo se směje, nepláče - autor recenze: Klára

    https://www.maminkoutek.cz/2021/02/kniha-kdo-se-smeje-neplace/

    Kniha (respektive pracovní sešit) s názvem Kdo se směje, nepláče je určen primárně učitelům v mateřských školách, protože nabízí spoustu zábavných úkolů s pohádkovými příběh. Využitelný je ale i doma s rodiči či prarodiči.

    Obsah knihy

    Pracovní sešit obsahuje spoustu cvičení, jejichž cílem je zdokonalit u dětí grafomotoriku, předmatematické představy, logopedii, spolupráci, metodičnost a mnoho dalšího.

    Publikace obsahuje celkem 12 pohádkových příběhů – na každý měsíc v roce jeden. Příběhy mají různé zaměření – roční období, příroda, lidé, zvířata apod.

    Za textem jsou tři pracovní listy, kde nechybí ani podrobné informace, jak s nimi pracovat a také náměty k povídání. Pracovní listy jsou různého stylu – obrázky k vybarvování, obtahování či skládání, dále aktivity spočívající v přiřazování, poznávání stínů, počítání, spojování…

    Formát knihy

    Kniha má formát A4 a má měkkou vazbu.

    Celkové hodnocení

    Pracovní sešit obsahuje pohádkové příběhy. Na ně jsou pak navázány pracovní listy, nad kterými si mohou děti s rodiči či učiteli povídat a také si je mohou vyplnit. Děti díky tomu rozvíjí zábavnou formou své schopnosti.

    Úkoly jsou vhodné pro předškoláky, tedy od 3 do 6 let.

    - 12.03.2021


  • Mlčochová, Markéta: Kdo se směje, nepláče - autor recenze: Karol

    https://zivotpodlekarol.blogspot.com/2021/01/mama-cte-kdo-se-smeje-neplace-prace-s.html

    Kdo si hraje - nezlobí, kdo se směje - nepláče. A také si toho víc zapamatuje. Nejen faktické vědomosti jsou pro život důležité, ale časem oceňujeme hlavné ty činy, za které se známky nedávají. Je to například pomoc kamarádovi, pomoc slabšímu, umění bránit sebe i ostatní před nespravedlností, postavit se na správnou stranu apod.

    Kniha pomáhá v dětech rozvíjet sociální kompetence, a to v podobě uvědomění si a pojmenování vlastních pocitů, ale i schopnosti vcítit se do druhého.Aby se zážitek ze čtení umocnil, publikace nabízí dětem i pracovní listy, které mohou využít nejen paní učitelky v mateřských školách, ale také rodiče či prarodiče.

    Kniha obsahuje dvanáct pohádkových příběhů, na které navazují pracovní listy rozvíjející prostorovou orientaci, předmatematické dovednosti, serialitu, zvyšují předčtenářskou gramotnost, rozvíjí řeč i práci s kontextem a v neposlední řadě listy obsahují také grafomotorické a logické úkoly.

    A já bych vám, ve spolupráci s nakladatelstvím Portál, publikaci moc ráda představila blíže. Jak už jste si mohli všimnou z dřívějších recenzí, mám pro tituly zaměřené na MŠ slabost a musím říct, že jeden lepší, než druhý.

    Tak se pojďme společně začíst :-).

    INFORMACE DETAILNĚJI

    Tyto pracovní listy jsou zejména určeny pro předškoláky, ale osloví také zvídavé děti v mladších školních odděleních mateřské školy. Náměty k práci v nich ale najdou také začínající prvňáčci. A samotné příběhy si rády poslechnou také děti ve druhé i třetí třídě.

    Pracovní listy jsou určeny na celý rok k postupnému vypracovávání. Na začátku měsíce vždy můžete přečíst jeden příběh a k němu zpracovat připravené listy. Můžete s nimi ale pracovat jakkoliv a kdykoliv.

    Na každý měsíc je tedy připraven jeden pohádkový příběh. Příběhy jsou o změnách v přírodě, vedou děti k chápání souvislostí a jevů, o lidech a zvířatech, která se trochu po lidech opičí.

    OBSAH

    Jarní

    Včelí

    Zvířátková

    Letní

    Psí

    Rybí

    Podzimní

    Pavoučí

    Kraví

    Zimní

    Stěhovavá

    Sněmovací

    JARNÍ

    Jako první je pohádka Jarní, kde se dočtete o kočičkách a zodpovíte mnoho zajímavých otázek jako například a co kdyby se kočičkám kvést nechtělo? A co zvířátka? A co kdyby nehledala místo pro mláďátka? A co děti, kdyby neměly prázdniny? A spoustu dalších. Jako námět k povídání můžete využít čtyři roční období, který si děti mohou vymalovat. Také si můžete povídat o tom, proč rostliny potřebují vodu a jestli doma děti mají vlastní konev na zalévání a jestli vůbec květiny zalévají. Dále si procvičí barvy i jarní kvítí.

    VČELÍ

    Včelí pohádka vypráví o neustále pracujících včelkách, které jednou napadlo, že by jim trochu oddechu neuškodilo. Jako námět k povídání můžete s dětmi rozebrat jakým způsobem si včelky pomáhají, proč si musí pomáha a jestli pracují společně nebo každá zvlášť? Náměty jsou vždy propojené s pracovními listy, které si děti mohou vymalovat. Dále si můžete povídat o tom, co znamená, když včelka stromy opyluje a jak se dostane med do skleničky? V pracovních listech seřadíte jak jde za sebou celý průběh od opylování až po sklenici medu a taé grafomotorická stránka s letící včelkou.

    ZVÍŘÁTKOVÁ

    Zvířátková pohádka vypráví o zoologické zahradě, kterou si zamiloval malý Matěj. Zdála se mu neobyčejná, divukrásná, až kouzelná. S touto pohádkou budeme rozebírat také nálady, což bude i námět k povídání. Zeptáte se dítěte jakou má náladu? Jestli je veselé, smutné? Proč se Matěj v tropickém pavilonu vyděsil a jak vypadá stín? Nebo která zvířátka nežijí v zoo a která jsou domácí? Pracovní listy se týkají také nálad, dále vás čeká přiřazování stínů a omalovánka s napodobením zvuků, která zvířata vydávají.

    LETNÍ

    V letní pohádce se dozvíme, co kdo musí udělat, aby takové léto vůbec přišlo. Co sluníčko? A co zahrádka? No a co zvířátka? Ptáčci? A mají dospělí vůbec čas odpočívat? Námětem k povídání je zajímavá otázka, jestli znáte nějakou zbytečnou práci? To bych se mohla zeptat holek, co by z nich vypadlo :-D. Co dělají děti o prázdninách? Opět každá sada námětů (tedy tři sady) patří k jinému pracovnímu listu. Budete se zabývat tvary, barvami i stejnými druhy zeleniny a také se déti naučí třídit odpadky.

    PSÍ

    Další pohádka je Psí. Seznámíte se s městečkem Pučíkovice, kde jsou pejskové v mnoha včech stejně zruční jako lidí a dokáží se o ledasco postarat. Lidé si tam pejsky nevybírají, ale je to úplně naopak - psi si pořizují člověka. Velmi vtipná pohádka, do které se sami začtete a pofrčíte jedním dechem. Zde bude námětem k povídání domácí mazlíček dětí, jestli mají pejska a jakou mají rasu. Také si můžete povídat o tom, proč lidé chovají pejsky, co jedí a co když onemocní? Procvičíte si písničku skákal pes a v posledním pracovním listu vyzkoušíte postřeh.

    RYBÍ

    I ryby se mohou nudit. O tom bude tato pohádka. Moc času někdy svádí k lumpárnám a kapříka pepíka napadly legrácky - chtěl si udělat srandi z rybářů. Malej zákeřňák, který všem zajistil podívanou, na kterou se bude ještě dlouho vzpomínat. S dětmi si můžete povídat o tom, jaké znají ryby, proč se ryby ve vodě neutopí a kdo se může stát rybířem? Za pomocí pracovních listů se pokusíte rozdělit pár ryb i na mořské a sladkovodní a zahrajete si mimojiné i na detektivy.

    PODZIMNÍ

    I v podzimní pohádce se dozvíme, co vše kdo musí udělat, aby takový podzim vůbec přišel. Co sluníčko? A co zvířátka? Ptáčci? Děti? A co dospělí? ti mají zase plno práce. Jako námět k povídání můžete začít barvami ovoce a přidat i barvy lesa. Společně s pracovním listem budete pozorovat listy stromů. Proč má každý strom jiné? A proč sena podzim zbarvují? Zmíníte také čápy - čím krmí svá mláďata, jestli odlétají na zimu a kdy se vrací zpátky? Opět vás čeká stříhání, lepení i vybarvování.

    PAVOUČÍ

    Další srandovní pohádka, tentokrát Pavoučí. Lidé křičí "fuj pavouk" ale myslíte si, že se pavoukům lidé líbí? To se dozvíte, když se jich sami zeptáte. Pavouci určitě nekřičí "fuj Eva" nebo "fuj Standa! Vyžeňte ho odsud, ať tu s námi neni!". S lidmi to není vůbec žádná legrace. Jako námět k povídání můžete využít toho, že se nám nemusí všechna zvířata líbit, ale to přece neznamená, že jim budeme ubližovat. Také si můžete povídat o tom, co je to pavučina, jak vzniká, kdo na ní žije a jaká zvířata se do ní chytí. Také si zkusíte vyjmenovat slova, která mají více významů.

    KRAVÍ

    Hlavou malé rodinné farmy bučounových je velevážená kráva Malina. Krávám se nelíbilo, že byli lidé neustále v poklusu a neustále pospíchali. Nikdo si s nima nepovídal a krávy si začaly stěžovat. Tak si Malina domluvila schůzku s panem Smetanou, který začal panikařit, kam si kráva sedne? Vždyť promáčkne sedačku! Začala panikařit sekretářka. Jak tohle celé dopadne?! Námětem k povídání jsou krávy na louce, jestli jim je lépe ve chlévě nebo venku a jestli se o sebe krávy mohou starat sami. Jaké výrobky máme z mlékaa kde všude mléko je. První pacovní list s krávou vybarvíte a vystříháte jako "puzzle". Další rozstříháte a procvičíte si slovní zásobu a třetí pracovní list je spojovačka.

    ZIMNÍ

    Zimní pohádka je ve stejném duchu jako předchozí roční období. Zase se dozvíte co všechno kdo musí udělat, aby mohla přijít zima. Co sluníčko? Co zahrada? Zvířata i ptáci? Děti i dospělí? Námětem na povídání je prvě příprava na zimu, jak se měří teplota venku a můžete si povídat také o zimních sportech nebo o tom, jak je dlouhý rok a v kterém měsíci se děti narodily. V pracovních listech najdete, mimo spojování co kam patří a grafomotoriku, také roční období, která si vymalujete.

    STĚHOVAVÁ

    Stěhovavá pohádka je zaměřena na stěhovavé ptáky, které odlétají do teplých krajin. Například, že odletěly vlaštovky a místo nich přiletěli havrani. Co kdyby nikam neletěly? To by asi nešlo. Námětem k povídání můžou být krmítka. Jestli děti krmí ptáčky na krmítku a jestli znají názvy všech, kteří tam létají. Také můžete navázat, na to, proč jim nemůžeme dávat všechno, co nás napadne. V pracovních listech ptáky vybarvíte i pojmenujete. Opět si procvičíte grafomotoriku a vyzkoušíte si hru.

    SNĚMOVACÍ

    Poslední pohádka je Sněmovací. Zvířatům začalo vrtat hlavou, proč se lidé učí od zvířat a proč je mnohdy i napodobují. Mohly by se něco zvířata naučit od člověka? A tak uspořádaly sněm, na kterém tohle všechno proberou. A co tedy zjistí? S pomocí pracovních listů určíte, která zvířata na schůzi chyběla a jak jim říkáme? Proberete proč se zvířata potřebovala sejít, kdo vedl poradu a jaké hlavní rozdíly sova objevila.

    ZÁVĚREM

    To je zase krásné zpracování! Každá pohádka zajímavá, vtipná, přínosná. Námětů k povídání spoustu, ale můžete přidat i své vlastní. Děti v podstatě nevědomky rozvíjí tolik schopností, učí se tolik věcí a všechno zábavnou formou, která jistě bude bavit i dospělého. Všichni se u toho i náramně pobaví.

    Mimochodem velkým přáním autorky je, aby malý i velcí při čtení zapomněli na přítomnost a dívali se aspoň na chvíli na svět dětskýma očima. Když se začtete do pohádek a ponoříte do světa těch malých piďižvíků, dá se to snadno zařídit.

    - 08.03.2021


  • Mlčochová, Markéta: Kdo se směje, nepláče - autor recenze: ?

    https://knihomilka.home.blog/2020/11/15/kdo-se-smeje-neplace/

    Kdo se směje, nepláče je další publikací z produkce nakladatelství Portál, která má nejen poučit, ale především zabavit. A koho? Malé děti, které ještě neumí číst, ale dokážou vnímat, co se jim vypráví, a také vstřebávat informace úměrné jejich věku a reagovat na lehké úkoly.

    Markéta Mlčochová je učitelkou na základní škole, její praxe zahrnuje i výuku v mateřské škole, takže máte jistotu, že do rukou dostáváte kvalitní práci.

    Publikace nese podnadpis „Práce s pohádkovými příběhy v mateřské škole, ale jsem si jistá, že najde uplatnění i v domácím prostředí, kdy mohou s dětmi pracovat rodiče.

    Knížka je rozdělena do dvanácti částí, kapitoly mají jednoduché názvy, hravé, v podobě přídavného jména. (Jarní, Pavoučí, Zimní, Stěhovavá)Podobně to mají i Včelí medvídci, působí to roztomile a pro děti je to jak dělané – jednoduché a výstižné.

    Z názvu je jasné, o čem jednotlivé kapitoly pojednávají. Děti se prostřednictvím tematicky laděné pohádky dozví něco nového a zajímavého o přírodě a světě kolem nás. Poté následují náměty k povídání plné otázek, se kterými se dá různě pracovat, stejně jako s pracovními listy. Děti vybarvují, doplňují, spojují a také sami předvádějí různé situace a odpovídají na otázky.

    Tato práce je hodně variabilní, dá se aplikovat na dětech předškolních, které ještě neumí číst, i prvňáčcích, protože pracovní listy jsou srozumitelné a paní učitelky nebo maminky poradí a napoví.

    U nás se líbilo popisování nálad podle obrázků, hledání rýmů nebo povídání o včelkách.

    Pracovní listy jsou černobílé, s výraznými obrázky, kterým děti porozumí. Úkoly, k nimž potřebujete nůžky, se dají okopírovat, takže sešit lze využít opakovaně pro více luštitelů.

    I když nejsem učitelka, myslím, že publikaci Kdo se směje, nepláče můžu do mateřinek směle doporučit. Stejně tak do družin, knihoven i na domácí objevování života dětskýma očima.

    - 22.12.2020


  • Mlčochová, Markéta: Kdo se směje, nepláče - autor recenze: Lenka Štveráčková

    https://www.tvojechvilka.cz/kdo-se-smeje-neplace-prace-s-pohadkovymi-pribehy-v-materske-skole/

    Pracujete s předškoláky a hledáte pro ně zajímavou publikaci, při které se naučí spoustu zajímavostí a procvičí vše, co musí zvládnout předškolák před nástupem do 1. třídy? Tak to jste na správné adrese. Markéta Mlčochová je autorkou knihy Kdo se směje, nepláče. Tuto metodickou příručku ilustrovala Patricie Koubská.

    Tyto pracovní listy mohou učitelky v mateřské škole využívat celý rok, korespondují totiž s tematickými plány v mateřské škole. Je jich celkem 12. Na každý měsíc jeden včetně prázdninového provozu. Příběhy se dotýkají běžných situací z přírody, z našeho života, o zvířátkách. Za každou pohádkou jsou k dispozici pracovní listy s metodikou, jak s nimi pracovat. Také další náměty, jak můžete děti rozvíjet, o čem si povídat atd. S pohádkami lze dále pracovat, vymýšlet různé aktivity, mluvit s dětmi o tom, co se v příběhu událo, nechat je vyprávět, přemýšlet, jak by příběh mohl dopadnout jinak. Možností je opravdu mnoho.

    Na co se v pracovních listech zaměříme? Především na grafomotoriku, předmatematické dovednosti, rozvoj fonematického sluchu, řečové dovednosti, spolupráci ve skupině, zrakové vnímání, logické usuzování, časovou posloupnost neboli serialitu.

    Publikaci zajisté ocení učitelky mateřských škol i 1. tříd základní školy, dále logopedické asistentky.

    Kniha mě určitě moc zaujala, jelikož pracuji s dětmi v mateřské škole i jako logopedická asistentka, tak se mi moc hodí inspirace a nápady na další práci s dětmi. Zaujalo mě obsahové zaměření, tak i po stránce vizuální. Výhodou je rozhodně velký formát pracovních listů, i to, že jsou černobílé. Lze je vykreslovat a dále kopírovat, stříhat, lepit. Toto všestranné využití knihy je báječné. Nejen děti si určitě zamilují krásné ilustrace Patricie Koubské, které vás zahřejí u srdíčka a dokážou vykouzlit úsměv na tváři. Věřím, že se vám s touto metodickou příručkou bude skvěle pracovat. Autorka tematicky vsadila na přírodu, rostliny a zvířata, které nás každý den obklopují, proto jsou dětem i pedagogům blízké.

    Nejvíce mě zaujaly tyto pracovní listy:

    Hned ten první z pohádky Jarní, jelikož jsou v něm obsaženy všechny roční období. Dále také příběh Včelí a jeho pracovní listy s včelí tematikou. Myslím si, že je důležité, aby děti věděly, jak jsou včeličky pro nás užitečné a proto je musíme chránit. Poslední pohádka, která mě zaujala je s názvem Zvířátková má pracovní listy s emocemi lidí i zvířat. Je nesmírně důležité, aby se děti dokázaly vyjádřit, co právě prožívají, jak se cítí, dokázaly říci ne a v kolektivu se prosadit.

    Pojďte se na to vrhnout, s dětmi si přečtěte zajímavé příběhy, povídejte si s nimi o všem, co je zajímá. Věřte, že zažijete mnoho zábavy, děti se dozví zajímavosti z přírody a budou se učit, aniž by si to uvědomovaly, nenásilnou formou.

    - 05.11.2020


  • Mlčochová, Markéta: Kdo se směje, nepláče - autor recenze: ?

    https://m.facebook.com/1608578842791951/posts/2618580468458445/?extid=H2INPga8klm1Re3B&d=n

    Mnohostranná aktivita z nové publikace KDO SE SMĚJE, NEPLÁČE z Nakladatelství Portál která rozvíjí...

    - zrakové vnímání - vyhledávání, porovnávání, přiřazování (stíny, tvary, velikost, barvy)

    - jemnou motoriku (úchop, přiřazování)

    - slovní zásobu (pojmenování zvířat a barev)

    - rytmizaci (slova můžete vytleskat/vyťukat)

    - sluchové vnímání (první a poslední hlásky ve slově, počet slabik, sluchovou analýzu a syntézu)

    - komunikaci a porozumění (kde je.., kde žije.., co jí..., jak vypadá...?)

    Děti si mohou obrázky a stíny vystříhat a lepit je pak k sobě do dvojic nebo je spojovat barevnými čarami, kroužkovat je a další. Zvířata můžete i vybarvit.

    Kniha je plná krásných pracovních listů s různými tématy. Mě se líbí nejen nápady, ale i jejich provedení a ilustrace. Aktivita se stíny zvířat není určitě poslední, kterou vám z téhle knihy představím. ??

    Kromě pracovních listů v ní najdete také 12 krásných pohádkových příběhů a námětů k povídání. Mě nadchla Včelí pohádka.

    Určitě doporučuji do mateřských škol, logopedických ambulancí apod., ale i domů pro rodiče s dětmi.

    - 05.11.2020

  • E-SHOP – DOTAZY A REKLAMACE

    telefon / e-mail:
    283 028 205
    eshop@portal.cz

    provozní doba:
    8.00 – 16.00 hod.
    (každý všední den)

  • OBJEDNÁVKY KNIH KNIHKUPECTVÍ

    telefon:
    283 028 202

    provozní doba:
    8.00 – 16.00 hod.
    (každý všední den)

  • OBJEDNÁVKY KNIH JEDNOTLIVCI A ORGANIZACE

    telefon:
    283 028 203
    knklapkova@portal.cz

    provozní doba:
    9.00 – 18.00 hod.
    (každý všední den)