Kniha nabízí zajímavé rébusy, při jejichž řešení děti rozvíjejí myšlení, logické uvažování, fantazii a v neposlední řadě rozšiřují slovní zásobu. Spojením obrázku s písmeny a čtením percepčně náročného textu dochází k propojování funkcí pravé a levé mozkové hemisféry, což vede k postupnému zlepšování kognitivních procesů. Rébusy lze zpestřit hodiny českého jazyka a literatury na 1. stupni základní školy, ale i reedukační skupiny pro děti se specifickou poruchou učení (dyslexií, dysortografií). Rébusy mohou nabídnout své uplatnění také při společných chvílích rodičů s dětmi. Luštit je mohou děti při soutěžích na dětských táborech, v zájmových kroužcích, školní družině a podobně. Na základních školách je lze využít jak při skupinových, tak individuálních činnostech. Jana Buřičová je učitelkou na prvním stupni základní školy, zároveň působí jako speciální pedagožka reedukačních kroužků.
Omlouváme se, ale tyto webové stránky nejsou optimalizovány pro tento prohlížeč. Použijte prosím aktuální verzi prohlížeče Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, popř. Safari.