Soubor cvičení pro rozvoj vnímání a poznávání, který učitelům i rodičům umožňuje vybrat takovou činnost, která je pro dítě účelná, protože odpovídá jeho úrovni rozvoje jednotlivých funkcí a přispívá k nápravě příslušné specifické poruchy učení. V úvodu autorka popisuje, jak s cvičeními pracovat, a stručně vysvětluje problematiku jednotlivých specifických poruch učení, kterými se cvičení zabývají. Kniha navazuje na publikaci Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení.
Doc. PhDr. Věra Pokorná přednáší na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy a současně pracuje v pedagogicko-psychologické poradně. Ve své vědecké, pedagogické i poradenské činnosti se zabývá problematikou specifických poruch učení a chování. V Portálu vydala knihy Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování, Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení aj.
Omlouváme se, ale tyto webové stránky nejsou optimalizovány pro tento prohlížeč. Použijte prosím aktuální verzi prohlížeče Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, popř. Safari.