Slovník mediální komunikace, e-kniha

E-kniha (2013)

0 % 0 recenzí

364 Kč

Skladem

Doprava od 59 Kč Možnosti dopravy Od 1 000 Kč doprava zdarma

E-kniha (2013)

Počet stran
328
Rok vydání
2013
Typ produktu
E-kniha
Kód
72160091
EAN
9788073679552
Nakladatelství
Portál
ISBN (formát PDF)
978-80-7367-955-2

O knize  

Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky.

O autorovi

Reifová, Irena a kolektiv

Další knihy autora