Vyhledávání
Hledat
Rozšířené vyhledávání
Přihlašovací jméno
Heslo
Přihlásit
Registrace
Zapomenuté heslo
Košík (Prázdný)
Přejít do košíku
Mertin, Václav
Wolters Kluwer, 2019
349 Kč279 Kč
SklademAkce 20 %
plusminusPřidat do košíku
Škola je skutečně pro děti. Co bychom měli dělat pro to, aby byl školní čas využitý zejména pro učení, aby dítě chodilo do školy rádo, aby se do ní i těšilo, aby se nebálo a aby se co nejvíc naučilo? Měli bychom dítěti především porozumět. Stejně rozumět bychom měli i jeho rodičům a koneckonců i sami sobě. Měli bychom proto ve škole rozvíjet Radost, Laskavost, podporovat Vnitřní motivaci i Bezpečí školního prostředí. Děti bychom měli učit Oddalovat uspokojení, Angažovanosti a Odpovědnosti i Metakognici nebo Optimismu. Další kapitoly jsou věnovány reflexi takových okolností, jako je Chudoba rodiny, Fyzickým trestům, Komunikaci s rodiči. Podstatná část této knihy se zabývá poznatky o možnostech účinnějšího působení učitele.55 zpracovaných okruhů pokrývá relevantní oblasti školní praxe, nad kterými se spolu s čtenáři zamýšlím.Kniha je určena zejména učitelům, ale i rodičům a všem, kteří chtějí měnit školu tak, aby se v ní děti cítily dobře.
Autor:Mertin, Václav
Nakladatel:Wolters Kluwer
ISBN:978-80-7598-500-2
Počet stran / vazba:204 / Brožovaná
Rok vydání:2019
Kód:61136134
EAN:9788075985002
Šottnerová, Dagmar
169 Kč135 Kč
Rosenberg, Ross
498 Kč398 Kč
Bone, Emily
Hastings, Reed; Meyerová, Erin
389 Kč311 Kč
Štifter, Jan
249 Kč199 Kč
McMahon, John
99 Kč79 Kč
Horáček, Petr
299 Kč239 Kč
Lobel, Arnold
199 Kč159 Kč
Wright, Norman H.
170 Kč136 Kč
Brožová, Pavla; Brož, František
149 Kč127 Kč
Skladem