Publikace podává podrobný výklad o roli emocí v procesu učení. Upozorňuje čtenáře na kritické momenty související s motivací a postoji k učení a vzdělávání a analyzuje, jaký mají emoce dopad na školní výkon. Významná část textu se zabývá otázkou vzniku školního strachu a jeho vlivu na učení, motivaci a orientaci na budoucnost. Autorka mimo jiné představuje současné směry bádání v oblasti emocí a zároveň předkládá závěry vlastního výzkumu.
Kniha je určena akademickým pracovníkům a badatelům věnujícím se fenoménům emocí a motivace, studentům magisterských programů, kteří již absolvovali teoretickou přípravu v oblasti psychologie, postgraduálním studentům, učitelům či odborníkům z praxe a široké veřejnosti se zájmem o nové trendy ve vzdělávání.
Omlouváme se, ale tyto webové stránky nejsou optimalizovány pro tento prohlížeč. Použijte prosím aktuální verzi prohlížeče Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, popř. Safari.